訪客留言 (105)
|
|
Jenny66 於 2009-04-10 08:17 PM 發表:
暗黑王子你慳d la~你中意王才欣又點姐,夠膽中意又唔感講真名!仲有ar王才欣係唔會中意人家~死開d喇~
|
|
MK_316782148 於 2009-04-10 03:23 PM 發表:
...
好好笑下面條友..
哈哈..
Cm
|
|
|
暗黑王子 於 2009-04-09 10:54 PM 發表:
其實我係6b班某一個人,我love左王才欣好後,吾好同我爭
|
|
MK_316782148 於 2009-04-07 09:45 PM 發表:
cM_ |
|
Jenny66 於 2009-04-05 12:45 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
|
神秘王子 於 2009-04-03 01:51 PM 發表:
對不起!我不該把係愛佢 話比佢知 對唔住 我冇資格做你的朋友 !
|
|
ephod 於 2009-04-02 11:59 PM 發表:
考試未?我也會為你禱告
|
|
|
神秘王子 於 2009-04-01 09:29 PM 發表:
|
|
Dick1314520 於 2009-03-29 01:30 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
Dick1314520 於 2009-03-28 10:15 AM 發表:
我第一次開的BLOG 大家多多支持 入呢睇下 |
[ 發表留言 ]
[ 返回 Alexlok 的個人主頁 ]