訪客留言 (105)
Jenny66 於 2009-10-28 09:56 PM 發表:
c0mm3nt;]
Alex哥v3v<---抄你嫁xdd"
DeathKiller 於 2009-10-19 04:15 PM 發表:
 cOm3eNT~
indy123 於 2009-10-17 08:35 AM 發表:

好耐冇見0 0卦住你xppcm-0-唔回殺左你- -哇咔咔

TOM23524520 於 2009-10-08 04:23 PM 發表:
 冇見一派,你幾好嗎
cherrie9201 於 2009-10-05 07:55 PM 發表:
樂生>V<加左我MSN未
 
唔記得去主頁睇啦`
samchan1024 於 2009-09-28 06:12 PM 發表:
 
cM=]
samchan1024 於 2009-09-16 04:56 PM 發表:
樂哥,★  c0mment`
cherrie9201 於 2009-09-15 02:48 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
cherrie9201 於 2009-09-15 01:08 PM 發表:
你係咪黃x樂呢!哈哈!係咪啊?
 
sistch 於 2009-09-09 09:43 PM 發表:
 同班的
[ 返回 Alexlok 的個人主頁 ]