訪客留言 (169)
unnamed_Ki 於 2011-02-24 07:49 PM 發表:
cM~
AnGelJiRo02 於 2011-02-21 12:58 AM 發表:
做咩洗我呢邊 a0a. 我系fb到洗你咪得囉 A_A.
katsun926 於 2011-02-20 04:59 PM 發表:
洗埋你呢邊=Pcm
AnGelJiRo02 於 2011-02-20 04:55 PM 發表:
最不帥的cM a_a. 因為內容實在 o[]o
katsun926 於 2011-02-20 04:37 PM 發表:
-v-最型既CM
AnGelJiRo02 於 2011-02-11 09:07 PM 發表:
.___." ... 你想我回咩 XD`
katsun926 於 2011-02-11 07:12 PM 發表:
訪客留言.__.
siu030hey 於 2011-01-15 08:47 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
tszyanwong98 於 2011-01-15 10:01 AM 發表:
hello;>
我都係1月15日生日架;>
雖然我地五同年;
不如做個朋友吖?
midas_eshop3 於 2010-12-24 09:42 PM 發表:
唔好意思阻阻你
我地係夜貓貓論壇
依聖誕一齊黎做個朋友丫
www.midas-eshop.com

我地等緊你嫁
唔該,,唔該...

PS:依個CM只用作宣傳,,不便之處敬請原諒^^
[ 返回 AnGelJiRo02 的個人主頁 ]