訪客留言 (55)
p02101 於 2009-12-17 11:28 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
ArMaY520 於 2009-12-17 11:24 PM 發表:
 -口-`
o 曬`
p02101 於 2009-12-17 11:14 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
ArMaY520 於 2009-12-17 11:03 PM 發表:
 你要咩先@____@v
p02101 於 2009-12-17 10:54 PM 發表:
 - -"
t^t生日禮物~!!
ArMaY520 於 2009-12-17 10:50 PM 發表:
 咩禮物-口-
p02101 於 2009-12-17 10:47 PM 發表:
 咁我份禮物準備好未~!!?
ArMaY520 於 2009-12-17 10:41 PM 發表:
喔!唔使理架`
我傻婆病右發作>____<
p02101 於 2009-12-17 10:35 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
ArMaY520 於 2009-12-17 10:28 PM 發表:
唔好咁講>____<v
我屋企人唔比我用電腦好q好日`
多謝你的糖`=]
[ 返回 ArMaY520 的個人主頁 ]