訪客留言 (76)
|
|
wingchak18 於 2008-08-27 02:33 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
PeTeR010121 於 2008-08-25 11:53 PM 發表:
姐姐AQA"
禾過黎留CommENt""嘰嘰~
|
|
BUDIN0v0 於 2008-08-23 06:02 PM 發表:
下面果兩個白痴同低b同我收聲-vv-
|
|
fishkin 於 2008-08-23 11:42 AM 發表:
白痴婆好叻叻呀^^"
|
|
mandy931029 於 2008-08-21 03:04 PM 發表:
低b婆好受歡迎a0a"
|
|
francis_0530 於 2008-08-03 12:07 PM 發表:
哈囉!!!!!!!可以做個朋友嗎???比你msn我可以嗎??? |
|
|
菠蘿 於 2008-08-03 09:16 AM 發表:
哈囉!!!!!!!可以做個朋友嗎???比你msn我可以嗎???
|
|
fishkin 於 2008-08-02 10:08 AM 發表:
姚雅麗唔好咁講
|
|
tungcharlene 於 2008-07-30 11:06 AM 發表:
`Comment<3
|
|
fishkin 於 2008-07-29 02:19 PM 發表:
HI.姚雅麗
我系米好
好人打到
你個名咁大
哈哈...
![]() |
[ 發表留言 ]
