訪客留言 (76)
wingchak18 於 2008-08-27 02:33 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
PeTeR010121 於 2008-08-25 11:53 PM 發表:
姐姐AQA"
禾過黎留CommENt""嘰嘰~
BUDIN0v0 於 2008-08-23 06:02 PM 發表:
下面果兩個白痴同低b同我收聲-vv-
fishkin 於 2008-08-23 11:42 AM 發表:
白痴婆好叻叻呀^^"
mandy931029 於 2008-08-21 03:04 PM 發表:
b好受歡迎a0a"
francis_0530 於 2008-08-03 12:07 PM 發表:
 
哈囉!!!!!!!可以做個朋友嗎???比你msn我可以嗎???
菠蘿 於 2008-08-03 09:16 AM 發表:
哈囉!!!!!!!可以做個朋友嗎???比你msn我可以嗎???
fishkin 於 2008-08-02 10:08 AM 發表:
姚雅麗唔好咁講
tungcharlene 於 2008-07-30 11:06 AM 發表:
`Comment<3
fishkin 於 2008-07-29 02:19 PM 發表:
HI.姚雅麗
我系米好
好人打到
你個名咁大
哈哈...
[ 返回 BUDIN0v0 的個人主頁 ]