訪客留言 (79)
Imtungbxd 於 2009-12-27 06:12 PM 發表:
 h0ih0i估下我系邊個;D
nicoletk 於 2009-12-25 11:24 AM 發表:
 
MERRY CHRISMAS ;D
 
       PlZ RE!!!
ho1chanFa11 於 2009-12-04 07:24 PM 發表:
CM
要回AAA
ShInG_a0a 於 2009-11-22 06:25 PM 發表:
凱;生日快樂-v-`
ttchau 於 2009-11-22 05:18 PM 發表:
 

c0mm3n+;]

              要回唷...  ;pp

                             By;;小丁、
ken_1215 於 2009-11-13 07:12 PM 發表:
 係蠢+啦我xD
唔蠢邊得世間財~
ken_1215 於 2009-11-11 10:34 AM 發表:
 hehe''
我記得了xD
凱凱''hoho~
lovesweet611 於 2009-11-08 02:52 PM 發表:
 順利師姐xdd '' 可吾可以+你msn ?
 
daniel93825 於 2009-11-03 09:16 PM 發表:
 comment..`:)
babii_S 於 2009-10-28 09:08 PM 發表:
師姐師姐xd
comment:)
[ 返回 Bh0i 的個人主頁 ]