訪客留言 (29)
serafimlam 於 2009-11-15 10:54 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
serafimlam 於 2009-11-14 09:07 AM 發表:
Comment...
serafimlam 於 2009-11-11 10:44 PM 發表:
電話..唔夠親切感,
所以我好想親眼見到佢^_^"...
咁個心 都會安樂d
anakin200997 於 2009-11-11 06:05 PM 發表:
 "韓郁"仍職中最麻煩之人物
serafimlam 於 2009-11-10 10:24 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
serafimlam 於 2009-11-10 09:16 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
sasa1026 於 2009-11-08 03:49 PM 發表:
 
        cm for you^^
jojo410 於 2009-11-07 11:45 PM 發表:
 comment^_^
kaixho 於 2009-11-07 09:24 PM 發表:
 cmcm!!
i86627827a 於 2009-11-07 04:56 PM 發表:
 CM
[ 返回 CHAN613 的個人主頁 ]