訪客留言 (360)
|
janet20053 於 2008-05-21 02:40 PM 發表:
cm黎左!!
|
|
CHIP_an_DALE 於 2008-05-15 08:49 PM 發表:
好呀....喜喜
|
|
SPK_V 於 2008-05-14 10:42 PM 發表:
CM
記主去我個BOlg睇每日一笑話呀 THX |
|
poon001231 於 2008-05-09 10:54 PM 發表:
我見到你 我想自死= = 講笑中............ cm俾你
|
|
CHIP_an_DALE 於 2008-05-02 10:39 PM 發表:
加左你啦.....
|
|
DON_530 於 2008-04-28 01:08 AM 發表:
你比你msn我呀,我比我msn你呀,做個fd呀
|
|
SIumMiNg046 於 2008-04-26 06:30 PM 發表:
比個CM你哇~ 0V0
|
|
DON_530 於 2008-04-22 04:25 PM 發表:
HI
我比我msn你呀,做個fd呀
|
|
kan_b 於 2008-03-15 02:02 PM 發表:
松芷姐~!>﹏<
kan仔報到~!
we..kekeke....
|
[ 發表留言 ]
給松芷姐姐的心低話:
我唔係有心唔打排球,但係我時間又唔岩,你得閒加人時我又要同1D兩位人兄打排球...
我知道我冇左你唔得...Sorry" 比多次機會我 下次唔會咁喇