訪客留言 (519)
okt04102 於 2008-11-23 11:17 PM 發表:
好早熟呢a0a
 睇泥你好似好高咁b0``-v-
okt04102 於 2008-11-23 10:51 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
kelvin_isly 於 2008-11-23 06:32 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
bonniechim 於 2008-11-23 02:55 PM 發表:
c0mmen+
 
bonniechim 於 2008-11-23 02:54 PM 發表:
c0mmen+
 
okt04102 於 2008-11-23 01:00 PM 發表:
 多謝你個Cm呢-3-
你個Cm禾收硬架喇a0a
你都要收返我果個b0``-3-
kelvin_isly 於 2008-11-23 07:17 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
bonniechim 於 2008-11-23 12:19 AM 發表:
C0mmen+
ac5 於 2008-11-21 10:08 PM 發表:
 多謝你睇我個blog呀^_^-比個cM你~~do個friend好嗎??
IOHGU 於 2008-11-21 01:08 PM 發表:
 
RE....CM
             BY  LING
[ 返回 CMY_229 的個人主頁 ]