訪客留言 (441)
|
|
siukk829 於 2009-08-04 11:18 PM 發表:
大大大cM=]
|
|
mybabisiuyan 於 2009-08-04 10:57 PM 發表:
回返個大大既cm比你.3.//\\
|
|
ah_HEiv 於 2009-08-04 10:19 PM 發表:
- ♥Hey .♥coM23nt`
|
|
yandy_1993 於 2009-08-04 10:07 PM 發表:
留cm比你
要回喔
comment
comment
by:yandy
|
|
iammsying 於 2009-08-04 08:32 PM 發表:
多謝你那個大大的cm喔xp;
回你一個大大大的cm^__^; c0mm3n2;` |
|
longochan123 於 2009-08-04 01:22 PM 發表:
◆c0MM3nT xD
◆c0MM3nT xD
◆c0MM3nT xD
◆c0MM3nT xD |
|
mikiibabiii 於 2009-08-04 12:41 PM 發表:
pass by;
|
|
z0e_1210 於 2009-08-04 12:11 PM 發表:
RE ;]
con盒可以送
con水就要+$$了:]
下1個大眼娃娃就係你!!
韓國geo ;
水凝,,天使,,蜜糖,,3色,,fresh,,淚眼,,大眼黑con
只售70蚊1副
日本空運抵港 ;
seeshell,,peach,,Pure,,Adult
只售160蚊1副
有左佢地,,朦珠眼都變龍眼喇*v*
出面市價高達200幾蚊,,仲唔入泥睇下?*v*
另 sell
converse ,, 手繩 ,,
本人親手做的布蝴蝶結像巾 [加左圖喇]
有興趣者可入本 blog 進行選購,,
或直接add ; [email protected]
興趣不大者,,睇下也無妨噢:] |
|
aliceyim9 於 2009-08-03 06:50 PM 發表:
你系邊個ah?
|
|
Nancy_K 於 2009-08-03 05:36 PM 發表:
comment''=] |
[ 發表留言 ]