訪客留言 (410)
C_andii 於 2009-11-02 04:06 PM 發表:
 hehe x)
 bb .. 啜啜 *3*
Rainb0wCg 於 2009-11-01 07:02 PM 發表:
BB-v-'啜啜啜卜'
C_andii 於 2009-10-30 12:28 PM 發表:
re; ralph_3_
- 您估下xd 我通常形容怪獸先用戈隻既;!
- 依家用得尼形容您lor, 甘您米估下咩叫戈隻野lor x]
Ralph_3_ 於 2009-10-29 05:17 PM 發表:
 咩叫戈隻野-,-?
cherishsing 於 2009-10-26 11:53 PM 發表:
`ComMeNt.__.!!
PiusL 於 2009-10-26 05:22 PM 發表:
C0mm2nT;]` 
k1ztie226 於 2009-10-24 09:50 PM 發表:
 Pass By t00`;;
JeniB 於 2009-10-23 06:50 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
JCKP0115 於 2009-10-22 08:10 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
KiengCg 於 2009-10-21 11:21 PM 發表:
老公仔'-v-'
[ 返回 C_andii 的個人主頁 ]