訪客留言 (410)
|
|
noforever 於 2009-10-01 08:00 PM 發表:
yay! Candii B >333<
nei wa ga; nei wa fan lei guo x'mas gua..
gum ngo hai dou wait for u ga lahh'
ng hai ga wa, ngo ng hui sum ga x))
|
|
PoPojaii_G 於 2009-10-01 11:58 AM 發表:
Candii '
miz you s0 mucH aR''>3 d0 y0u miz me x}'?! |
|
noforever 於 2009-09-30 06:22 PM 發表:
haha' gum Candii B nei fai D fan la.
ngo wait for u to stick me x))
By the way, nei x'mas fan ng fan ah??
I dun want to hv a lonely x'mas wifout u :'|
ngo yiu tong nei pass 2009 :)
|
|
joyce729726 於 2009-09-30 07:48 AM 發表:
`C0MM3NT;'`要回嫁=] |
|
noforever 於 2009-09-29 07:04 PM 發表:
me t00, Candii B >333<
miss uuuu moreeee :)
|
|
na_ 於 2009-09-27 02:54 PM 發表:
Com2MeNT"=]
|
|
X92 於 2009-09-26 11:48 PM 發表:
~CoMmeNt~
|
|
JeniB 於 2009-09-23 08:48 PM 發表:
知道啦...我冇事呀.^^~
|
|
Suf_bab3 於 2009-09-21 11:24 PM 發表:
家姐<3<3<3~
MISS BAO YOU<3*~~~
|
|
pwm_09 於 2009-09-17 05:27 PM 發表:
新店開張..[''Y-Man''shop]..全場20蚊起..唔買走寶呀...
|
[ 發表留言 ]
[ 返回 C_andii 的個人主頁 ]