訪客留言 (410)
noforever 於 2009-08-23 08:45 PM 發表:
Candii B ><'
ngo yi ga mou ng hoi sum lah :)
thq Candi B,
nei fai D fan ngo zhong hoi sum' x)
joyce729726 於 2009-08-22 09:23 PM 發表:
` cOmM3Nt
KIki071 於 2009-08-22 07:43 PM 發表:
 c0mMeNt  -?-
要回呀 >3<
多D俾cM我噢  ].[
tHX  /3\
babycatbb1 於 2009-08-22 06:20 PM 發表:
cm 加我la.....慧慧
noforever 於 2009-08-22 04:35 PM 發表:
Candii B;
ngo hou miss nei ah;
nei dim ah?!
how's everything going?
marcel123 於 2009-08-22 03:57 PM 發表:
pass.BY.CM
Suf_bab3 於 2009-08-22 12:26 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
tmac1379 於 2009-08-20 11:42 PM 發表:
 -  CANDY姐!!
JeniB 於 2009-08-20 07:48 PM 發表:
 媽媽...x)
我都好掛住您ga!!!!
好愛您.!!!!好錫您ga^^~!!!!
快d番呀,快d番呀!!!!!
xsnowx 於 2009-08-20 02:10 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 返回 C_andii 的個人主頁 ]