訪客留言 (410)
|
joyce729726 於 2009-08-22 09:23 PM 發表:
`♥ cOmM3Nt要回嫁 |
|
KIki071 於 2009-08-22 07:43 PM 發表:
c0mMeNt -?-
要回呀 >3<
多D俾cM我噢 ].[
tHX /3\ |
|
babycatbb1 於 2009-08-22 06:20 PM 發表:
cm 加我la.....慧慧
|
|
noforever 於 2009-08-22 04:35 PM 發表:
Candii B;
ngo hou miss nei ah; nei dim ah?! how's everything going? |
|
marcel123 於 2009-08-22 03:57 PM 發表:
pass.BY.CM
|
|
Suf_bab3 於 2009-08-22 12:26 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
tmac1379 於 2009-08-20 11:42 PM 發表:
- CANDY姐!!
|
|
JeniB 於 2009-08-20 07:48 PM 發表:
媽媽...x)
我都好掛住您ga!!!!
好愛您.!!!!好錫您ga^^~!!!!
快d番呀,快d番呀!!!!!
|
|
xsnowx 於 2009-08-20 02:10 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
[ 發表留言 ]
[ 返回 C_andii 的個人主頁 ]
ngo yi ga mou ng hoi sum lah :)
thq Candi B,
nei fai D fan ngo zhong hoi sum' x)