訪客留言 (410)
Salii 於 2009-08-09 10:19 PM 發表:
 b`做咩吾開心牙`?
elaineleong 於 2009-08-09 05:01 PM 發表:
★c0mm2nt=]
   ☆c0mm2nt=]
      ★c0mm2nt=]
         ☆c0mm2nt=]
            ★c0mm2nt=]
               ☆c0mm2nt=]
                  ★c0mm2nt=]
 
isityou 於 2009-08-09 09:31 AM 發表:
 LG
L0v2bb2 於 2009-08-09 07:57 AM 發表:
-  Candy:)
be_muah 於 2009-08-09 12:10 AM 發表:
.......讀好d書快d番x)
be_muah 於 2009-08-07 11:03 PM 發表:
美國生活如何?!
SAIB325 於 2009-08-07 05:37 PM 發表:
嗯^^~您話架~~一定要搵我喔^^~
KiengCg 於 2009-08-07 03:35 PM 發表:
 comment`
Salii 於 2009-08-07 02:03 PM 發表:
 candiiii` 好掛住你牙t_____t`
JeniB 於 2009-08-07 11:23 AM 發表:
 媽媽....'
我會好好好好掛住您ga....'t^t..'
您快d番呀...>___<'
[ 返回 C_andii 的個人主頁 ]