訪客留言 (40)
PTSL 於 2010-05-31 07:28 PM 發表:
哥!!!comment

咁多Qooza既你
Carlos199479 於 2010-05-29 10:34 AM 發表:
thanks!!多D泥我個blog留cm
幾時都歡迎
TatboyS 於 2010-05-24 08:30 PM 發表:
路過
CMCM
dreamdonny 於 2010-03-14 02:19 PM 發表:
 comm3nt"""
N_NORA 於 2010-03-12 10:21 PM 發表:
Comm2NT
Carlos199479 於 2010-01-11 01:17 PM 發表:
多謝你地!!!!
minutes 於 2010-01-09 06:50 PM 發表:
 
 ╭╮╭╮
  \ ∨ /
  (≧﹏≦)
  /\

    .※°'嘿 擁有包包的q00zaˊ¨!
    の.高貴的頹廢,★、
    の.無奈的笑.....,★、
    *<夜深秂靜"┈゛ 獨自思考..>*
    ━━━━━━━━━│° ⒈⒊⒈⒋ ]祘什麽 .°|━━━━━━━━━
    ━━━━━━━━━│° ⒊⒊⒈⒋ 才琓羙  .°|━━━━━━━━━
       Up ·●''UP,UP!!●·  Up
   
meiffy425 於 2010-01-01 07:46 PM 發表:
 
~元旦大快樂~
   要回C[]MM3NT架                                 
onchi_ngai 於 2009-11-23 07:46 PM 發表:
C0mment`
我好似係路過架咋喎-___-
Carlos199479 於 2009-11-16 01:34 PM 發表:
thz~明明
[ 返回 Carlos199479 的個人主頁 ]