訪客留言 (402)
不一樣的我-/- 於 2008-06-10 11:36 PM 發表:
to 爆頭&tat
我唔想嘈嫁><  你有幾時見過我想搵人嘈交呢??
同埋  我而經冇用語氣助詞啦  唔係睇唔到呀..........
T.T   比人渣咁樣玩一玩 
  攪到好似我做錯晒咁.......
Tat 於 2008-06-10 08:57 PM 發表:
你兩個都好煩下....係人地個blog嘈交
係嘈我就幫你地真人見仲實際啦
肥妹個blog係發洩心情 唔係俾你地係到嘈
煩到狗仔咁!
ChristySan93 於 2008-06-10 06:48 PM 發表:
吾好再系呢到嘈交得吾得?
次次刀系人渣...
不一樣的我-/- 於 2008-06-09 09:01 PM 發表:
人渣  你要咁改我實冇得講嫁  不過你唔想開波ge你就講sor 
同埋我唔想再一次係呢到爆粗!
唔好逼我做到連同學校都吹雞!
Kip_偉 於 2008-06-09 11:44 AM 發表:
咩野...
我你他...不要我也不要他
只要你開心與快樂~
根本係唔係...
係...
我你他...不要[我]卻要[他]...
所以[我]係無機傢啦~
不一樣的我-/- 於 2008-06-07 05:38 PM 發表:
個頭爆左未呀><
踩踩踩~
 
MaRK曹...... 於 2008-06-07 12:44 AM 發表:
TO:爆頭
話人渣話得好- -!
 
 
我你他...不要我也不要他
只要你開心與快樂~
kky0000 於 2008-06-06 10:25 PM 發表:
CM..............CM................
kennylove28 於 2008-06-05 09:32 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
ChristySan93 於 2008-06-05 04:59 PM 發表:
人渣,,收皮啦~你食便便丫...
mark曹 塊地無左 邊個韋收
[ 返回 ChristySan93 的個人主頁 ]