訪客留言 (402)
|
|
MaRK曹...... 於 2008-06-04 10:44 PM 發表:
我你他............
不要我也不要他..............
只要你開心與快樂~~
|
|
|
MaRK曹...... 於 2008-06-04 05:27 PM 發表:
踩踩踩踩踩
我要踩爛晒塊地- -
|
|
|
MaRK曹...... 於 2008-06-03 10:57 PM 發表:
本人到此一遊- -
我你他 不要我也不要他
只要你開心與快樂.....
呵呵 今日OK HAPPY
|
|
|
Kip_偉 於 2008-06-03 07:27 PM 發表:
都係我的功勞 kaka
|
|
kumiko0508 於 2008-06-02 09:35 PM 發表:
呵呵...
咁多人留言gE...
好熱鬧bO...^^
|
|
|
MaRK曹...... 於 2008-06-02 08:55 PM 發表:
都係算啦....
我你他....不要我也不要他
只要你開心與快樂^^
|
|
|
MaRK曹...... 於 2008-06-02 08:54 PM 發表:
洗返戈句粗口走先- -
|
|
|
MaRK曹...... 於 2008-06-02 08:45 PM 發表:
TO:爆頭
唔係我fk人呀
係個驗證碼要我打fk乜乜呀- -
|
|
|
Kip_偉 於 2008-06-02 03:50 PM 發表:
幫你個blog+多d人氣丫@@
|
|
ChristySan93 於 2008-06-02 03:49 PM 發表:
禾夠知琪他戈d吾系你咯,,,
打戈6隻字比咁多人鬧- -...
呃人刀呃吾到,你好笨丫,人渣~
|
[ 發表留言 ]