訪客留言 (402)
kky0000 於 2008-05-27 06:49 PM 發表:
我踩 ............................................
MaRK曹...... 於 2008-05-27 01:26 PM 發表:
如果你上msn可以耐d就好啦- -
MaRK曹...... 於 2008-05-26 11:35 PM 發表:
踩你場子好唔好- - 
今日你笑左未??
低b~~~ 於 2008-05-26 11:25 AM 發表:
Cm FoR YoU~~~
ChristySan93 於 2008-05-25 12:46 PM 發表:
...禾知丫mark曹丫ma,,禾先無咁笨丫
MaRK曹...... 於 2008-05-25 03:31 AM 發表:
本人係你大佬個FD  你明冇- -
MaRK曹...... 於 2008-05-23 10:57 PM 發表:
我你他??不要我...也不要他......
只要你開心與快樂~
kky0000 於 2008-05-21 06:53 PM 發表:
我踩 
MaRK曹...... 於 2008-05-20 10:21 PM 發表:
我已經幫佢地係個頭到加左粒鈕- -  應該唔會再洗嫁啦.......
幫佢地講sorry呀><
ChristySan93 於 2008-05-20 09:37 PM 發表:
mark曹...你d  fd真系一d都吾正常丫...仲要系咁洗禾貼
定系專登黎幫禾撐場丫=.=
''爆頭係KiNdeR既大家姐  邊個咁夠疆踩佢??
踩佢GE都應該係一D唔係好正常嫁啦- ''
 
[ 返回 ChristySan93 的個人主頁 ]