訪客留言 (402)
MaRK曹...... 於 2008-05-19 09:25 PM 發表:
第一次黎就見到你比人洗貼- -    你真唔好彩
(P.S我叫D人黎洗嫁- -哈哈)
有人叫我黎?? 於 2008-05-19 09:22 PM 發表:
做咩會有人叫我黎呢個BLOG到洗貼嫁 
你不想知道我是誰 於 2008-05-19 09:20 PM 發表:
唔好唔洗你貼呀~~~~
你不想知道我是誰 於 2008-05-19 09:18 PM 發表:
無柰到極   打機蹟極   搵錢艱難   係到搞GAG
你係邊個?我係邊個??佢又係邊個??? 於 2008-05-19 09:16 PM 發表:
洗貼者是也- -
你係邊個?我係邊個??佢又係邊個??? 於 2008-05-19 09:14 PM 發表:
你係邊個?我係邊個??佢又係邊個???
你地又係邊邊邊邊邊個~~~~~~~~~~
人在天上 於 2008-05-19 09:12 PM 發表:
人在天上...不在地下....我不是正常人  我識飛@@
不能公開的秘密 於 2008-05-19 09:09 PM 發表:
樹榮同爆頭係情侶??
KILLXX的人咁中意話踩場  仲要係咁話搵樹榮打佢??
佢係咪傻嫁- -
(P.S我唔係澳坊...受人所托而黎)
不一樣的我.... 於 2008-05-19 09:04 PM 發表:
爆頭係KiNdeR既大家姐  邊個咁夠疆踩佢??
踩佢GE都應該係一D唔係好正常嫁啦- -
你猜不到我是誰- - 於 2008-05-19 09:01 PM 發表:
我係黎洗貼嫁~~~
[ 返回 ChristySan93 的個人主頁 ]