訪客留言 (402)
猜猜我是誰~ 於 2008-05-19 08:59 PM 發表:
點解要踩爆頭- -??
要踩爆頭都要問食哥同我啦- -
人渣真係想打架......
(請不打踩女的喔- -)
aa28764443 於 2008-05-19 11:20 AM 發表:
再次踩場 有樹榮都照踩 踩爆你個頭 唔信超 搵樹榮打我啊 凸~~~
kill樹榮的人 於 2008-05-18 09:14 PM 發表:
踩多次場 有樹榮都照踩 踩爆你個頭 唔信超 搵樹榮打我啊 凸~~~
榮&珊 於 2008-05-18 09:13 PM 發表:
踩多次場 有樹榮都照踩 踩爆你個頭 唔信超 搵樹榮打我啊 凸~~~
kill爆頭的人 於 2008-05-18 08:17 PM 發表:
踩多次場 有樹榮都照踩 踩爆你個頭 唔信超 搵樹榮打我啊 凸~~~
 
ChristySan93 於 2008-05-18 08:10 PM 發表:
...吾知河童定mark曹黎,,
佢地2個好似刀開左個blog...
哈,,人渣你個貼沉左lu...你個大貼~
kill波子的人 於 2008-05-18 03:22 PM 發表:
9成係河童...
ChristySan93 於 2008-05-18 01:15 PM 發表:
猜猜我是誰~:你系邊個丫?..古吾到耶~
猜猜我是誰~ 於 2008-05-18 02:04 AM 發表:
你猜猜我是誰~~~踩你就要踩爆頭- -
▕随刁蠻мě!゛ 於 2008-05-15 11:57 PM 發表:
啫啫都照爆頭wo`"
[ 返回 ChristySan93 的個人主頁 ]