訪客留言 (133)
ka_MisS_yOu 於 2009-09-18 12:11 AM 發表:
c0mM3nt;]
lovE_kim 於 2009-09-15 11:09 AM 發表:
我覺得佢對我又淡了=(
luvmanbabe 於 2009-09-14 11:38 PM 發表:
鬼(:*女廁seeyou.
lovE_kim 於 2009-09-14 07:49 PM 發表:
點解咁多女仔都咁憎佢ge!?...
luvmanbabe 於 2009-09-13 06:41 PM 發表:
RE:) yck2*
lovE_kim 於 2009-09-04 07:55 PM 發表:
cOmmENt;] 
nicky1105 於 2009-09-03 11:15 PM 發表:
 cm
lovE_kim 於 2009-09-03 07:40 PM 發表:
哦....
係呀
我好小上msn=]
lovE_kim 於 2009-09-02 02:01 PM 發表:
哦....
冇呀
我見佢同你同一間學校
以為你識佢囉=]
carmanbb504 於 2009-08-30 01:08 PM 發表:
 
COmm3Nt... 
[ 返回 Crazygh0st 的個人主頁 ]