訪客留言 (100)
tom11111 於 2008-12-24 11:58 AM 發表:
聖誕快樂~!
有情人終成眷屬~!
~回~
TOKYO890627 於 2008-11-23 07:01 PM 發表:
"_ ]好內都冇入過黎你個blogc0Mm-E-nT^_'_^{[-'
YuKiWoNg_905 於 2008-11-08 01:34 PM 發表:
♥♥CoMmeNt''♥♥
♥♥CoMmeNt''♥♥

TOKYO890627 於 2008-10-05 10:24 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
TOKYO890627 於 2008-10-05 10:24 PM 發表:
 c0Mm-3-nT 到^^
TOKYO890627 於 2008-09-06 11:13 AM 發表:
妳又多一個cm啦   嘻嘻^^"/
freethomas 於 2008-09-05 02:57 AM 發表:
CM豬豬你,
加油呀!!!
豬!!!
Siu_Ki1314 於 2008-09-05 12:43 AM 發表:
路過*
cOmment`
要 回 架 =}
LinGv_v 於 2008-08-29 02:46 PM 發表:
路過滴]]
C0mMeNT=]]
要回架]]
加了你BG友
freethomas 於 2008-08-21 05:40 PM 發表:
{{朱古力仔大大酒樓}}
比個馬拉糕你地LA,
要還返籠CM腸粉比我架,
!!!!!但係要加豉油!!!!!
....因為佢無加豉油....
.............THX...........
[ 返回 Daisy123104 的個人主頁 ]