訪客留言 (100)
sam998800 於 2008-08-19 11:26 AM 發表:
 
cmcmcm~for u>v<"
嗨~個論壇我開嫁
如有興趣去睇下呀
本壇還在招各版版主
搵多d~fd捧下場呀~thx
http://forlove.marlito.com
freethomas 於 2008-08-18 01:47 PM 發表:
比個cm你la
要回架,
thx...
freethomas 於 2008-08-16 12:34 PM 發表:
♥  
C
M
要回的........
THX!!!!!
freethomas 於 2008-08-11 09:59 AM 發表:
俾個cm你la............
請你多D上黎留cm....
thx!!!
mca63740811 於 2008-08-03 12:30 AM 發表:
 
 cOmMeNt"
freethomas 於 2008-08-01 10:15 AM 發表:
比個cm叔叔你先........
要回返個cm姨姨比我架.....
{{多D上黎留CM,}}
{{好過你食M麥M!!!}}
thx!!
lmy25 於 2008-07-14 10:48 PM 發表:
         │\__╭╭╭╭╭__/│  
         │           │  
         │           │  
         │ >       ●  │  
         │≡  ╰┬┬┬╯  ≡│  
         │    ╰—╯    │  
         ╰——┬O———O┬——╯  
     │留 cM 吖 │  
   ╰┬———┬╯
forever_fd_s 於 2008-07-13 01:21 PM 發表:
c0mMeNt f0R y0u "
lmy25 於 2008-07-12 08:43 PM 發表:
oooO...............  
(....)... Oooo.... 
 .\..(.....(.....).....  
  ..\_)..... )../...... cM
.......... (_/.......

oooO............... !
(....)... Oooo....
.\..(.....(.....)..... 
..\_)..... )../......
.......... (_/....... 
     oooO............... 留CM
 (....)... Oooo.... 
  .\..(.....(.....)..... !
             ..\_)..... )../...... 小 MunG 
            .......... (_/....到 此一遊
felix_94 於 2008-07-11 11:16 PM 發表:
 你地有冇見過D人係讀培僑書院,要女仔住頌安錦豐苑?大概中中一二
幫我問下其他人,我想搵人...
我想搵一個女仔...
[ 返回 Daisy123104 的個人主頁 ]