訪客留言 (723)
|
|
Eilric 於 2009-06-28 01:33 PM 發表:
招人同我去[新豪天地 - 天幕]
如果去add我msn : [email protected]
同埋唔好打我手機
因為我部手機琴日唔小心
同佢沖左梁...e+神左 |
|
Eilric 於 2009-06-28 01:29 PM 發表:
|
|
Eilric 於 2009-06-28 01:29 PM 發表:
|
|
Eilric 於 2009-06-28 01:29 PM 發表:
|
|
Eilric 於 2009-06-28 01:29 PM 發表:
|
|
Eilric 於 2009-06-28 01:28 PM 發表:
招人同我去[新豪天地 - 天幕]
如果去add我msn
|
|
hoi2_0716 於 2009-06-28 12:34 PM 發表:
CM FoR yoU !!!!
加油丫!! |
|
aezakmi 於 2009-06-28 01:44 AM 發表:
cm還返比你....
冇咩事唔洗比cm我....
比左我又要還....
唔比返你又好似冇禮貌...
最好冇咩事唔洗比cm我/.\
|
|
pRincE323 於 2009-06-27 09:22 PM 發表:
-多謝你 `
-真系好多謝你.. 你都系牙 一路堅持下去..打機.OK加 5好打得甘多 傷眼加
-平時抽幾分鐘時間出來 温下習 幾分鐘喱~~~! 重有..我希望你千其5好放棄牙
-好好努力 留班不代表失敗 自信創造精彩 話定大個左你重勁過少妍呢 加油~! |
|
blackcurrant 於 2009-06-27 08:20 PM 發表:
❤ⓒⓞⓜⓜⓔⓝⓣ❤
|
[ 發表留言 ]
[ 返回 Eilric 的個人主頁 ]