訪客留言 (15)
koiskoi 於 2009-02-23 11:49 PM 發表:
嘔奶 我來喇~~記唔記得我呢
唔記得刀有相睇丫~~
其實你background好可怕丫-,-我留意左好耐~~
A0x2 於 2008-05-21 11:21 PM 發表:
 COMMENT ^^'
My_Edward 於 2008-04-29 05:29 PM 發表:
粉c +偶像到=.=
LOK680 於 2008-04-26 04:45 PM 發表:
巴弊啦~~唔識人啦~~
haha
My_Mani 於 2008-04-26 02:29 PM 發表:
yoo~yoo~....
歌唱比賽Ella最勁~~
Ella要加油啊.!!!!!!
知嘛.?!!
呵呵..
[ 返回 Ella9232 的個人主頁 ]