訪客留言 (27)
KAM_CHAN 於 2008-12-24 12:09 AM 發表:
我米系牙金囉!
KAM_CHAN 於 2008-12-24 12:08 AM 發表:
得閒黎我個blog拉'
[ar金' 於 2008-12-24 12:01 AM 發表:
陳x金牙'有回憶到嗎?
FaY5354 於 2008-12-22 12:00 PM 發表:
邊個同學
[ar金' 於 2008-12-20 02:26 PM 發表:
你吾記得我拉?我系你之前ge同學牙'
FaY5354 於 2008-12-01 04:15 PM 發表:
???咩呀金ar?????你係邊個ar..??
[ar金' 於 2008-10-06 11:08 PM 發表:
Hi!  妹子' 我系牙金! 卑個cmmmm你...嘻!
[ 返回 FaY5354 的個人主頁 ]