訪客留言 (207)
|
panphila 於 2009-08-14 08:13 PM 發表:
um;'
有乜jackso先xd |
|
panphila 於 2009-08-14 02:50 PM 發表:
um;'要收錢架喎a_a
haha. |
|
panphila 於 2009-08-12 08:15 PM 發表:
強吻我呀笨.v.
你畫令少少啦; 你咁樣襯唔起我個戈架xd 你用photoimpact會好啲.3. |
|
cklbb226 於 2009-08-12 05:34 PM 發表:
你戈主頁搞乜...
吾留cm...= =" |
|
panphila 於 2009-08-11 04:38 PM 發表:
如果唔好笑;
你就唔會係李嘉進個blog留cm話笑左半粒鐘啦-_- 搞錯呀.呢啲咁高尚既黃色圓形物體係要用photoimpact先得意.v. um;' 幫你畫.. 你要問下我大佬俾唔俾xd 即李生xdhaha. 我係天才 |
|
panphila 於 2009-08-11 12:07 PM 發表:
你個舊邊個畫架.v.
擺明抄我haha 係都叫我畫啦. 你個戈咁核突B-) 影衰我個戈呀haha-_- 你個舊唔夠好笑係point |
|
panphila 於 2009-08-10 11:12 PM 發表:
我唔準你咁話佢.v.
隻黃色物體係藝術品xd 唔笑得xd 你一笑佢就等於笑創造佢個戈人.V.! haha-_- |
|
laiv3v 於 2009-08-01 06:39 PM 發表:
c0mm3nt t0 y0u
|
|
kathy45 於 2009-07-31 02:16 PM 發表:
打左新BL0G
幫手留個c0mm3nt
c0mm3nt
要回滴 |
[ 發表留言 ]
[ 返回 Fai5766 的個人主頁 ]
笑左-_-你影相個樣好gag
haha-_-