訪客留言 (566)
hksar 於 2009-11-16 09:14 PM 發表:
 
大家幫幫手請用以下網址登記,即可以免費接收短訊(sms),每收一個短訊,就會賺取一元。
 
免費註冊,零風險,收入可觀。

http://smscash2u.com/receiver_register.php?rid=20852
 
 
samantha9610 於 2009-11-16 03:14 PM 發表:
fish著多件3喇x),
肥明d抵抗力咁強..
想冷親都難xd
kid00526 於 2009-11-15 09:17 PM 發表:
我諗我差唔多感冒啦!!!
adzjt0jsd29 於 2009-11-15 02:11 PM 發表:
莪冷親la
CoMmEnT♥
adzjt0jsd29 於 2009-11-15 02:07 PM 發表:
 CoMmEnT♥
cheng_48 於 2009-11-14 02:35 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
CHI3LAI 於 2009-11-12 12:15 PM 發表:
 
 CM;>
KeNNy_1127 於 2009-11-10 11:19 PM 發表:
 COMMENT=)
tom66985257 於 2009-11-08 06:32 PM 發表:
 [ 留給網主的俏俏話 ]
 Fish,你冇得救啦Xp
edward94429 於 2009-11-08 02:38 PM 發表:
comment~~
[ 返回 FisH_La0 的個人主頁 ]