訪客留言 (1648)
bab1_s1u 於 2009-08-04 10:07 PM 發表:
★`comment;D
 
a0akiki 於 2009-08-04 09:45 PM 發表:
哇卡卡;d
住邊嫁你?`
yanny52 於 2009-08-04 09:41 PM 發表:
 
c0MM3nt:)
雪糕;
a0akiki 於 2009-08-04 09:21 PM 發表:
下次去冒險樂園睇下邊個大力D A__A
wybabii 於 2009-08-04 07:16 PM 發表:
 嘻嘻:)
is230886 於 2009-08-04 01:17 AM 發表:
c0mM-EnT;;]
我生日- -可以ge話入黎個blog到留cm 或happy birthday la'' hehe
ahhhyin 於 2009-08-03 11:04 PM 發表:
comm3nt
要還嫁
 
wybabii 於 2009-08-03 10:45 PM 發表:
 唔好意思啦誤會左你
我都比個cm仔你啦
chankkycow 於 2009-08-03 08:42 PM 發表:
點撚樣唔好啊
爆袋偉
yanny52 於 2009-08-03 07:53 PM 發表:
 糕;)
[ 返回 GARYYIP134 的個人主頁 ]