訪客留言 (1648)
chankkycow 於 2009-08-03 06:17 PM 發表:
吊你個死撚樣!
幾撚時出黎啊- -
7點幾打比你又唔聽awa
lokyee1314 於 2009-08-03 04:56 PM 發表:
 CMCM...
a0akiki 於 2009-08-03 01:49 PM 發表:
c0mment:(
yanny52 於 2009-08-03 01:35 AM 發表:
 
c0MM3nt:)
for雪糕-v-
By兒"Ja1!;
yanny52 於 2009-08-03 01:05 AM 發表:
 
c0MM3nt:)
By兒"Ja1!;
manching97 於 2009-08-03 12:38 AM 發表:
- ♥ˇc0MmEnT -`'
 
punloretta 於 2009-08-03 12:14 AM 發表:
COMMENT: )
wybabii 於 2009-08-03 12:06 AM 發表:
 COMMENT   `
 COMMENT   `
入黎都唔比個cm
a0akiki 於 2009-08-01 11:56 PM 發表:
唔可以罵家偉.v.!`
chankkycow 於 2009-08-01 11:02 PM 發表:
包皮偉!
走場狗!
食蕉啦awa

[ 返回 GARYYIP134 的個人主頁 ]