訪客留言 (1648)
tamkamho15 於 2009-07-03 08:45 PM 發表:
你老未kai子偉
love_sukib 於 2009-07-03 05:41 PM 發表:
-{★} C0mm3n+`
要回的喔
~ =)
tamkamho15 於 2009-07-03 04:04 PM 發表:
 踩你老豆
tamkamho15 於 2009-07-03 01:05 PM 發表:
 家偉哥你係得既   比個cm你
l_o_v_e721 於 2009-06-18 04:17 PM 發表:
comment=]
chankkycow 於 2009-06-04 11:30 PM 發表:
仆街仔家偉
chankkycow 於 2009-06-02 11:49 PM 發表:
家偉..
公喜你今日變左一個梅毒佬啦..
cmcm''做咩冇啦啦開日記既..
l0ve_ka520 於 2009-06-02 08:18 PM 發表:
 0h 家偉0v0`
nO.1 cOmm3nt=)
多謝我>v<
     By;Ma嬲' 
[ 返回 GARYYIP134 的個人主頁 ]