訪客留言 (1648)
mymelodt 於 2009-12-26 07:11 PM 發表:
 `♥happY boxinG daY*
yanny52 於 2009-12-26 04:10 PM 發表:
 HEY`
雪糕.3.
yingren 於 2009-12-26 10:14 AM 發表:
撕個靚m比你x} 
kelly960121 於 2009-12-26 07:29 AM 發表:
MerrY  ChriStmAs
by:小茹babii 
Tracy8945236 於 2009-12-25 10:03 PM 發表:
聖誕快樂呀
mandymikko 於 2009-12-25 09:44 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
kitty9184012 於 2009-12-25 08:52 PM 發表:
-`★comment;}
     -`★comment;}
          -`★comment;}
               -`★comment;}
                    -`★comment;}
                         -`★comment;}
                              -`★comment;}
                                    FoR U `
                                       MErrY x`Mas~
                                         記住要回唷!? =)  
ireen5201314 於 2009-12-25 07:20 PM 發表:
 喔`-0-
聖誕吾快樂-,-`
聖誕無意義-,-`
ireen5201314 於 2009-12-25 02:25 PM 發表:
 聖誕節快樂`!!!
 琴日玩得開心MA`?
IaMsiuYeE 於 2009-12-25 12:42 PM 發表:
cmcm.

還返個給我吧
[ 返回 GARYYIP134 的個人主頁 ]