訪客留言 (91)
JIMR 於 2009-10-20 06:30 PM 發表:
有應有回
CM
TongTong1013 於 2009-09-18 08:50 PM 發表:
cOmment=]``
kelvin852741 於 2009-09-12 01:16 PM 發表:
 路過滴cm,要回丫^^
IhateyouT00 於 2009-07-10 09:42 PM 發表:
7.13
我們會知道入咩班,
希望我們入到2B班!
 
e020017 於 2009-03-18 01:30 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
MichaeliaKa 於 2008-10-17 08:24 AM 發表:
欣欣,你好嗎你好嗎你好嗎你好嗎?
Candy2310 於 2008-09-30 08:38 PM 發表:
                 欣欣吖,你最近好嗎,我好掛住你吖~
Candy2310 於 2008-08-26 10:30 PM 發表:
                 hi!!~第一!!!~
Candy2310 於 2008-08-15 01:58 PM 發表:
        Hi!欣欣我係邊個你知喇,你首歌叫咩名ㄚ,我想問。
MichaeliaKa 於 2008-08-14 03:32 PM 發表:
欣欣,你唔明白我寫咩都好正常,because我寫果d符號係拼音讀,sorry啊!我o係8月十三日先睇你俾我o既留言,我次次上你o既blog都沒有留言!
[ 返回 IC10veu 的個人主頁 ]