訪客留言 (70)
|
|
文 於 2009-10-11 12:41 PM 發表:
Hi,我係你小學fd>_< 估下我係邊個...
係你味轉校既同學...
男仔..小4坐你後面(好剌係)
|
|
lauma1314 於 2009-10-02 11:14 AM 發表:
c0mM3nt"
|
|
BarBie_cKy 於 2009-09-30 06:23 PM 發表:
-
♥.cM` 要回喔* |
|
leungkapo616 於 2009-09-27 11:36 PM 發表:
Comm3n+
好令呀~但我唔識用你個qooza
|
|
JIM_1223 於 2009-09-26 11:29 AM 發表:
|
|
ImKaiYi 於 2009-09-26 08:12 AM 發表:
[★]吾緊要丫=]
|
|
leungkapo616 於 2009-09-26 01:20 AM 發表:
Sor~
打錯左...
|
|
leungkapo616 於 2009-09-26 01:19 AM 發表:
ComM3n+=]
|
|
leungkapo616 於 2009-09-26 01:19 AM 發表:
紫菜''=]
|
|
ChLoEkWoK 於 2009-09-20 12:43 AM 發表:
cOmment;]
|
[ 發表留言 ]
[ 返回 ImKaiYi 的個人主頁 ]