訪客留言 (80)
il0vE_fu 於 2009-08-14 01:58 PM 發表:
傑哥唔好咁話自己啦~
   我地真係等緊你帶我地出黎浦嫁嗎...
JaCKasKIT 於 2009-08-13 06:29 PM 發表:
 個個咁撚串~明知我小朋友~仲哥前哥後~落街會唔會打柒我嫁
il0vE_WanG 於 2009-08-12 03:25 PM 發表:
傑哥w0w..比個cm你= ]
il0vE_fu 於 2009-08-12 02:29 PM 發表:
係lo~傑哥幾時帶我出黎溝女呀~
g1234567 於 2009-08-11 04:07 PM 發表:
cOmmEnt-3-
kahei2000 於 2009-08-10 08:45 AM 發表:
傑哥哥.......幾時介紹d囡囡俾我識呀
JaCKasKIT 於 2009-08-10 12:17 AM 發表:
唔係啊~南哥仔~你之前做邊行嫁
 
nam_loveyou 於 2009-08-09 06:42 PM 發表:
傑哥~幾時請食飯哇@3@
nam_loveyou 於 2009-08-09 06:40 PM 發表:
傑哥~comm3nt  
傑哥幾時請食飯哇@3@
il0vE_ChuN 於 2009-08-09 05:30 AM 發表:
c o M m E n T "
[ 返回 JaCKasKIT 的個人主頁 ]