訪客留言 (80)
|
|
il0vE_fu 於 2009-08-09 01:00 AM 發表:
傑哥~點可以咁話自己嫁~我等緊你帶我出黎玩嫁
|
|
JaCKasKIT 於 2009-08-08 04:48 AM 發表:
哥前哥後三分險~第日死左都唔知咩事~係唔係啊南哥~誠哥
|
|
baby_maggie 於 2009-08-07 06:39 PM 發表:
cOmm3nT;>
咁都俾我搵到你v_v"
|
|
a6523893 於 2009-08-07 02:13 PM 發表:
♥c0mm3nt`
|
|
s24549806 於 2009-08-07 01:42 PM 發表:
cool 啦!!! 傑哥...
|
|
puisuen 於 2009-08-05 10:06 PM 發表:
Comm3nt''
Comm3nt''
Comm3nt''
|
|
nam_loveyou 於 2009-08-05 07:44 PM 發表:
傑哥你幾時帶細佬出來玩@w@
|
|
yue_312 於 2009-08-04 07:56 PM 發表:
- c0mm3Nt;D |
|
il0vE_fu 於 2009-08-03 04:24 PM 發表:
hi~傑哥
|
|
nam_loveyou 於 2009-08-03 01:37 PM 發表:
hi jack哥
|
[ 發表留言 ]