訪客留言 (80)
il0vE_fu 於 2009-08-09 01:00 AM 發表:
傑哥~點可以咁話自己嫁~我等緊你帶我出黎玩嫁
JaCKasKIT 於 2009-08-08 04:48 AM 發表:
哥前哥後三分險~第日死左都唔知咩事~係唔係啊南哥~誠哥
baby_maggie 於 2009-08-07 06:39 PM 發表:
cOmm3nT;>
咁都俾我搵到你v_v" 
a6523893 於 2009-08-07 02:13 PM 發表:
c0mm3nt`
 
s24549806 於 2009-08-07 01:42 PM 發表:
cool 啦!!! 傑哥...
puisuen 於 2009-08-05 10:06 PM 發表:
Comm3nt''
 
 
Comm3nt''
 
 
Comm3nt''
nam_loveyou 於 2009-08-05 07:44 PM 發表:
傑哥你幾時帶細佬出來玩@w@
yue_312 於 2009-08-04 07:56 PM 發表:
 
 -        c0mm3Nt;D
il0vE_fu 於 2009-08-03 04:24 PM 發表:
hi~傑哥
nam_loveyou 於 2009-08-03 01:37 PM 發表:
hi jack哥
[ 返回 JaCKasKIT 的個人主頁 ]