訪客留言 (121)
William_wei 於 2008-12-28 08:59 PM 發表:
[Comment]
 
tsangcandy 於 2008-12-28 04:42 PM 發表:
CM...
要回架'
ajccs1120 於 2008-12-27 10:17 PM 發表:
留cm丫!
   糖水°
JaCkY_0809 於 2008-12-27 01:15 PM 發表:
系wo...... 我之前放左系手機戈ge.......跟住部機壞左..d生日5見哂><"'
cidy 於 2008-12-27 12:54 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
tree_miracle 於 2008-12-26 11:22 PM 發表:
Happy New Year..
 
smileCharlie 於 2008-12-24 07:03 PM 發表:
 `'Merry Christmas_______^^
`'聖誕快樂喔________
ts15 於 2008-12-24 04:13 PM 發表:
Merry christmas 聖誕節快樂
Maggiecheang 於 2008-12-23 11:35 PM 發表:
.♥. Merry Christmas & Happy New Year..
JaCkY_0809 於 2008-12-23 09:13 PM 發表:
thx 你多一次la...^_^~~~
[ 返回 JaCkY_0809 的個人主頁 ]