訪客留言 (121)
|
|
William_wei 於 2008-12-28 08:59 PM 發表:
[Comment]
|
|
tsangcandy 於 2008-12-28 04:42 PM 發表:
CM...
要回架' |
|
ajccs1120 於 2008-12-27 10:17 PM 發表:
留cm丫!
糖水°
|
|
JaCkY_0809 於 2008-12-27 01:15 PM 發表:
系wo...... 我之前放左系手機戈ge.......跟住部機壞左..d生日5見哂><"'
|
|
cidy 於 2008-12-27 12:54 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
tree_miracle 於 2008-12-26 11:22 PM 發表:
Happy New Year..
|
|
smileCharlie 於 2008-12-24 07:03 PM 發表:
`'Merry Christmas_______^^
`'聖誕快樂喔________ |
|
ts15 於 2008-12-24 04:13 PM 發表:
Merry christmas 聖誕節快樂
|
|
Maggiecheang 於 2008-12-23 11:35 PM 發表:
.♥. Merry Christmas & Happy New Year..
|
|
JaCkY_0809 於 2008-12-23 09:13 PM 發表:
thx 你多一次la...^_^~~~
|
[ 發表留言 ]