訪客留言 (17)
yingpuff1514 於 2009-04-02 09:55 AM 發表:
COMMENT
=]
rachelcnt 於 2009-02-14 10:54 PM 發表:
 你 好 ;; 路 過
我 都 係 ttl. 既 上 屆 畢 業 生
其 實 你 係 邊 個 ?!
cm
vicky_li 於 2008-07-21 03:43 PM 發表:
Vicki Li M 巾 送 貨 公 司
專為那些屋企冇M巾,
但又唔敢去SUPERMARKET買
既小女孩或呀婆
提供送貨服務...
每條$20..買10送0.5...{平!}
送貨[$100]
{P.S.買滿200條送1粒糖}
vicky_li 於 2008-07-01 04:10 PM 發表:
媽咪呀!
你做咩係我個主頁罵我呀?
我每日都會去你個blog 嫁na
請別再罵我thz
 
cm 4 u
nhs123456 於 2008-05-24 01:16 AM 發表:
送 粒 大 大 粒 既 cM 俾 你` 
un5hap2py0 於 2008-03-28 03:39 PM 發表:
 hihi..
來到見到你online...
順便話比你知.
我係.你個blog到留左cm..
順便都係到留個cm比你...
fiona1214 於 2008-02-17 04:33 PM 發表:
 嚟cm ga!
卑個msn你:
[ 返回 KKKikolsm 的個人主頁 ]