訪客留言 (456)
yuiowasd 於 2010-01-14 12:51 PM 發表:
cm.........
yy108082 於 2010-01-14 11:16 AM 發表:
''多謝你黎我主頁''
哈'' O
susan6375282 於 2010-01-14 11:13 AM 發表:
 多謝你黎我主頁
yipyip3441 於 2010-01-13 11:13 PM 發表:
 吾好咁la.......哥-.-
yipyip3441 於 2010-01-13 11:12 PM 發表:
火......出火= =
KIkisze 於 2010-01-13 09:33 PM 發表:
嘩...鳩wing你好抵屌..-0-''一個都敢膽死留..-0-''
cm=]
 
KIkisze 於 2010-01-13 08:49 PM 發表:
唔去我到留..打爆你**~
KIkisze 於 2010-01-13 08:48 PM 發表:
囧樣到你去我到留啦=]
cm
KaWinG_Siu 於 2010-01-13 08:48 PM 發表:
聽五到也~
反囧
KIkisze 於 2010-01-13 08:47 PM 發表:
鳩wing咁恐怖嫁...
得罪你...真係慘=]
不知所謂=]
我為華默''愛''一分鐘...
(唔識..自己諗下咩意思啦)
[ 返回 KaWinG_Siu 的個人主頁 ]