訪客留言 (456)
feifei15 於 2009-12-06 10:31 PM 發表:
施主-3-....放下豬肉刀...放過一些可愛的豬仔....不要在做午夜殺豬男啦- -+
城心歸如我佛 願主打救你!____!
                                              飛"留字
KaWinG_Siu 於 2009-12-06 10:27 PM 發表:
飛哥....  你系要爆曬自己d野.
何苦尼......?    睇尼你都要小心d
爆左d吾爆得既野就吾好啦
feifei15 於 2009-12-06 10:20 PM 發表:
榮哥我唔會在同人講你返大陸叫鷄唔比錢T^T你唔好在屈我啦我真係冇心講比人知加-3-不過隻手唔知做咩又打左字wo SoRRY
shing2498 於 2009-12-06 10:14 PM 發表:
 `c0M23N+;D
Co_co 於 2009-12-06 07:48 PM 發表:
 CM;0
destiny_0311 於 2009-12-06 05:35 PM 發表:
 施主.. 試著放下心中既仇恨與不快, 皈依我佛吧!阿彌陀佛!!
l0ve_h0ney 於 2009-12-04 10:32 PM 發表:
咁大鍋-,-同開邊個玩?`
問題係您係邊到見過我先?`
    C0mm3nT;D`
            By;薯片`
love328kiss 於 2009-12-04 09:43 PM 發表:
 c0mmen3t'')
            回你滴-.-
SiStErPiGv0v 於 2009-12-04 08:09 PM 發表:
c0mmen3t-)
 
yauwaikwan 於 2009-12-03 11:49 PM 發表:
.0.
你点揾到我qz.?
[ 返回 KaWinG_Siu 的個人主頁 ]