訪客留言 (206)
aroma 於 2010-02-16 12:17 AM 發表:
食過開年飯!!富貴又榮華^^
aroma 於 2010-02-14 09:37 PM 發表:
我要拜年
aroma 於 2010-02-13 12:27 PM 發表:
今日除夕食左團年飯未呀??
aroma 於 2010-02-10 12:46 PM 發表:
無地方去呀!! 要拜年 
aroma 於 2010-02-09 12:05 PM 發表:
好快又過年
aroma 於 2010-02-06 01:24 PM 發表:
 
axy 於 2010-01-28 09:16 PM 發表:
HI,你好呀^^
我個日記度有好多全新既野賣呀,全部一手交一手,
有衫,褲裙,文具,首飾,公仔等等...自用或者送人都好呀!
如果你得閒既話不妨黎睇下呀^^
thanks~
http://blog.qooza.hk/axy

另設私人補習!!有問題就add
 
 
P180110_17.45
 
   
 
 
P210110_12.31P210110_12.07_[01]
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
想看更多,請到我的日記內^^
 
 
呢個留言只用作宣傳,如果重覆或為你帶來不便,請原諒
aroma 於 2010-01-24 11:52 AM 發表:
HAPPY SUNDAY 
rabee_123 於 2010-01-23 11:01 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
aroma 於 2010-01-12 05:25 PM 發表:
 今日好凍 @@
[ 返回 Kai_0403 的個人主頁 ]