訪客留言 (18)
Mandy05Yi 於 2008-08-01 01:10 PM 發表:
hello~
cm仔黎啦!!
lover_loving 於 2008-07-15 08:03 PM 發表:
Hallo 可5可以加好友呀 還點都一班 做個朋友都好!!!☜
zzz000 於 2008-07-03 12:53 AM 發表:
路過!cm!
 
keno218223 於 2008-04-11 06:24 PM 發表:
Hi -0-
            Cm一個
得閒睇下我果個wor
dfdfghg 於 2008-03-01 08:58 PM 發表:
做個blog友ok??
我+你ge啦,
你都+我啦.
多d來留cm呀,
我都會成日來ge
chanhiuchuen 於 2008-02-01 06:28 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
wailam123 於 2008-01-31 10:12 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
AlIcE5131420 於 2008-01-30 09:49 PM 發表:
嗨~
比個cm你先~~
[ 返回 Karen_tim 的個人主頁 ]