訪客留言 (172)
christy9573 於 2010-04-05 07:24 PM 發表:
#.臭臭屁;xd`(!)
KwanGv3v 於 2010-03-31 11:01 PM 發表:
 也原來都會比Cm我-,-`
感動中
 
QQ_1997 於 2010-03-28 11:26 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
MelOvEYoUXD 於 2010-03-27 01:37 AM 發表:
你個qz要唔要到冇咩問題啦^^
又冇日誌又冇cm 笑左~
ckwxd 於 2010-03-26 02:40 PM 發表:
傻系街霸 做咩唔星期四唔返學:-@?
我地星期四發生左好多笑料haaa
ChanWuiSum 於 2010-03-19 09:12 PM 發表:
街霸;
loveting103 於 2010-03-10 09:02 PM 發表:
 #.cM-_-;o.`
ChanWuiSum 於 2010-03-09 10:27 PM 發表:
笑左...(下面果條友仔XD肥澄小朋友XD)
MelOvEYoUXD 於 2010-03-09 10:17 PM 發表:
街霸你咩到冇=.=,相又冇,日誌又冇,快d開日誌><
MelOvEYoUXD 於 2010-03-09 09:49 PM 發表:
街霸小朋友,街霸大朋友叫你回家,bb~~~~街霸小朋友,你的家長,街霸大朋友叫你回家bb~~~~~~~
[ 返回 KwanGv3v 的個人主頁 ]