訪客留言 (2713)
|
|
wht930 於 2009-12-29 12:32 AM 發表:
下...你唔知3係咩黎??
咁你咩台?
|
|
HK2008DOVE 於 2009-12-29 12:30 AM 發表:
CoMmRnT
|
|
wht930 於 2009-12-29 12:29 AM 發表:
55...你呢?
|
|
wht930 於 2009-12-29 12:26 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
mingkaming 於 2009-12-29 12:24 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
wht930 於 2009-12-29 12:21 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
mingkaming 於 2009-12-29 12:19 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
wht930 於 2009-12-29 12:10 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
mingkaming 於 2009-12-29 12:07 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
wht930 於 2009-12-28 11:59 PM 發表:
=,=...why唔開個既...好少人唔用msn
|
[ 發表留言 ]