訪客留言 (36)
|
|
mj520 於 2009-08-28 04:56 PM 發表:
To:mj迷
過多1日就係michael jackson
既生日唔知你地想送咩michael jackson呢!!
by:mj520
|
|
aaaabbbbcccc 於 2009-08-26 06:46 PM 發表:
打左blog.留cm
|
|
Monika_0517 於 2009-08-26 03:25 PM 發表:
T0: MJ迷
又係我...你地好嗎
comment`.3. MJ死左2個月01日喇... 你地對佢既愛應該重係未變~ 希望永遠都唔變^^" 3日後係8月29日喇.. MJ生日嘍!! 你地應該重緊張過自己生日啦係咪?? *(我係= =) 唔知會點呢... 戈日會有快閃 時間: 應該4點左右 地點: 應該旺角西洋菜街 (以上資料唔好盡信= = 我知左確實時間同地點就同你地講啦) BY: 阿卡 |
|
aaaabbbbcccc 於 2009-08-24 02:56 PM 發表:
mj出左2本寫真??
點既樣架..有冇相
|
|
we_love_MJ 於 2009-08-23 04:48 PM 發表:
HI!
|
|
niki1234a 於 2009-08-23 11:50 AM 發表:
你話邊個有taste?
|
|
niki1234a 於 2009-08-22 04:25 PM 發表:
cm in my blog plz
睇睇我個blog. |
|
annie_yi 於 2009-08-22 11:40 AM 發表:
cMcM"=]]
|
|
mj520 於 2009-08-21 09:52 PM 發表:
hi hi~~
|
|
aaaabbbbcccc 於 2009-08-21 01:02 PM 發表:
打左blog..mj迷留cm |
[ 發表留言 ]