訪客留言 (96)
mandy1995511 於 2008-06-12 02:39 PM 發表:
Thanks for your cm=)
I like hot chocolate XD
cherie1004 於 2008-06-11 09:23 PM 發表:
 BabY..
送番個超大份量既CM比妳=]
下次見你希望我已經好返啦..靚靚咁見你啦
TOKYO890627 於 2008-06-11 09:20 PM 發表:
cmm比梨哇^^
LB02012034 於 2008-06-11 06:17 PM 發表:
 多謝下次再黎光臨
xDD
kiraluck 於 2008-06-11 04:35 PM 發表:
謝cm*=]
mandy1995511 於 2008-06-11 12:51 PM 發表:
你好~>3<
我黎送外賣喇- CM一個=)
多謝幫襯, 下次請再光臨XD
anson821 於 2008-06-11 04:55 AM 發表:
我路過嫁炸
hehe
rayn 於 2008-06-10 10:15 PM 發表:
比個M你啦 
LB02012034 於 2008-06-10 07:42 PM 發表:
 多謝你喔!!!
+左你喇-v-
thz f0r y0ur cm-]
SHE_HEBE 於 2008-06-10 06:43 PM 發表:
CM呀>3<
多D黎我個BLOG度睇下啦~
想做個FD都得嫁...
MSN : [email protected]
[ 返回 LB02012034 的個人主頁 ]