訪客留言 (115)
ahTse 於 2009-07-01 02:42 AM 發表:
哦`
食黑萬戈個ma''我記得啦- -v''
咁都比你搵到我q00za''利害w0''
-.-至衰你吾系食薄荷仔-0-''
ahTse 於 2009-06-30 02:17 AM 發表:
-0-''姐系咁..
我都系吾知你系邊位=0=''
ahTse 於 2009-06-29 01:05 AM 發表:
-.-你系邊位!?..
s1uTik_v3v 於 2009-06-24 09:10 AM 發表:
-  冇意中搵到牛奶仔既qz a_a
-  比您估下我系邊個xd
cY_siu 於 2009-06-21 09:27 AM 發表:
COMMENT  ;)
KATE923 於 2009-05-26 07:16 PM 發表:
comment~
Jeff_lau 於 2009-05-23 05:04 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
x3xyee 於 2009-05-09 04:04 PM 發表:
 c0mmEnt`    ^_______^
Winifred_Lam 於 2009-05-02 01:51 PM 發表:
來左要留cm喔!!! >,<
Winifred_Lam 於 2009-04-29 10:22 PM 發表:
Happy Birthday...=]
ComMeNT 要點喔!!! >3<
                                                      by. 媛媛
[ 返回 LEO_MiLkBoY 的個人主頁 ]