訪客留言 (268)
vivien13 於 2010-02-17 11:36 AM 發表:
 我都比番個cm你啦~~ 
                  新年快樂!!
kitkit0607 於 2010-02-16 01:01 PM 發表:
 謝cM;]
rE;cM;}
年初三`
出街買衫衫;]
(上面果句右押韻架;])
梳丫v3v
遲左回cM;[
琴日睇cONceRt睇到傻左;]
軒仔萬歲;]
yuen069 於 2010-02-15 02:35 PM 發表:
 新年快樂
kitkit0607 於 2010-02-15 01:39 PM 發表:
 pAsS`
cM;]
年初二;]
最岩出街逗利是;]
(上面果句押韻架;])
祝`
215都系甘開心;}
希望你可以逗利是逗到銀行汁笠-v-
christyfa520 於 2010-02-11 01:55 PM 發表:
COMMENT:)
ting_612_ 於 2010-02-07 11:14 PM 發表:
 comm3nt;p
                     
                                   接住喇
vivien13 於 2010-02-07 08:31 PM 發表:
 CoMm3nT
                         敏敏
              
                        
joyce1123 於 2010-02-07 08:18 PM 發表:
 靚女俾個大CM
 
                          接住啊
[ 返回 LILI710 的個人主頁 ]