訪客留言 (268)
|
|
vivien13 於 2010-02-17 11:36 AM 發表:
我都比番個cm你啦~~
新年快樂!!
|
|
kitkit0607 於 2010-02-16 01:01 PM 發表:
謝cM;]
rE;cM;}
年初三`
出街買衫衫;]
(上面果句右押韻架;])
梳丫v3v
遲左回cM;[
琴日睇cONceRt睇到傻左;]
軒仔萬歲;] |
|
yuen069 於 2010-02-15 02:35 PM 發表:
新年快樂
|
|
kitkit0607 於 2010-02-15 01:39 PM 發表:
pAsS`
cM;]
年初二;]
最岩出街逗利是;]
(上面果句押韻架;])
祝`
215都系甘開心;}
希望你可以逗利是逗到銀行汁笠-v- |
|
christyfa520 於 2010-02-11 01:55 PM 發表:
COMMENT:)
|
|
ting_612_ 於 2010-02-07 11:14 PM 發表:
comm3nt;p
接住喇
|
|
vivien13 於 2010-02-07 08:31 PM 發表:
CoMm3nT
敏敏
|
|
joyce1123 於 2010-02-07 08:18 PM 發表:
靚女俾個大CM你
接住啊
|
[ 發表留言 ]
[ 返回 LILI710 的個人主頁 ]