訪客留言 (21)
XIAOJIJI 於 2009-03-01 08:45 PM 發表:
*cM*
lamtaklek 於 2009-02-06 10:55 PM 發表:
 溫習吧~~~~~
smileCharlie 於 2009-01-27 08:14 PM 發表:
`'+龍_____!!!
我祝你新一年入面快高長大丫__________!!!XD
kennylove28 於 2009-01-26 06:21 PM 發表:
_!! 
 
bio_MISERY 於 2009-01-19 12:28 AM 發表:
送你一個大榴槤 
LVME_SINING 於 2008-09-26 07:24 PM 發表:
呢句!! 吾係我打嫁 =  = "
LVME_SINING 於 2008-09-08 07:23 PM 發表:
我同你做好友好嗎!?...
kennylove28 於 2008-06-05 09:38 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
家豪 於 2008-05-12 11:53 AM 發表:
我頂你個.................................blog
je2008 於 2008-03-22 12:42 AM 發表:
咁 夜 旫 眾 未 訓``  
[ 返回 LONG768860 的個人主頁 ]