訪客留言 (202)
siu_pig0304 於 2009-11-04 07:33 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
babi_tung520 於 2009-11-04 07:29 PM 發表:
你系甘周圍唱我
想點?
我冇煩到你''
就唔好嘈我拉
siu_pig0304 於 2009-11-04 07:21 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
babi_tung520 於 2009-11-04 07:07 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
chanpay 於 2009-11-04 07:06 PM 發表:
 
佢msn
chanpay 於 2009-11-04 07:00 PM 發表:
好丫;)甘佢又寫d咩比你丫
siu_pig0304 於 2009-11-04 06:52 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
siu_pig0304 於 2009-11-04 06:46 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
chanpay 於 2009-11-04 06:34 PM 發表:
下面再下面個位;)
佢真系用假相囉咩事丫!?
cheukklove 於 2009-11-04 06:22 PM 發表:
Cm=]  
[ 返回 LOVE___YAN 的個人主頁 ]